Home Over het project Werkzaamheden en planning Archief & Zoeken Contact English

Werkzaamheden vol vuur, staal en asfalt

Wendy van der Meulen | maandag 3 februari 2020
Wendy

Vuur op het opstelterrein, bergen staal bij de Sportlaan en lagen asfalt bij Kronenburg, kijkt u mee naar onze werkzaamheden in beeld?

De spoorstaven op het opstelterrein worden aan elkaar gelast tot een spoor.
De spoorstaven op het opstelterrein worden aan elkaar gelast tot een spoor.
Foto: Gé Dubbelman
Het dienstgebouw voor het personeel van GVB staat inmiddels op zijn plek.
Het dienstgebouw voor het personeel van GVB staat inmiddels op zijn plek.
Foto: Gé Dubbelman
De J.C. van Hattumweg is tijdelijk onderbroken op de plek waar de spoorwegovergang komt.
De J.C. van Hattumweg is tijdelijk onderbroken op de plek waar de spoorwegovergang komt.
Foto: Gé Dubbelman
Even overleg over wat er precies gemaakt moet worden bij de Sportlaan. Daar zijn ze momenteel nog bezig met de funderingswerkzaamheden van de bak.
Even overleg over wat er precies gemaakt moet worden bij de Sportlaan. Daar zijn ze momenteel nog bezig met de funderingswerkzaamheden van de bak.
Foto: Gé Dubbelman
Een deel van de vloer in de bak is al voorzien van beton. Onder het brugdek zijn ze nog bezig met het leidingwerk.
Een deel van de vloer in de bak is al voorzien van beton. Onder het brugdek zijn ze nog bezig met het leidingwerk.
Foto: Gé Dubbelman
En een doorkijkje in de bak van onder het brugdek.
En een doorkijkje in de bak van onder het brugdek.
Foto: Gé Dubbelman
De verschillende lagen asfalt zijn hier goed zichtbaar bij Kronenburg.
De verschillende lagen asfalt zijn hier goed zichtbaar bij Kronenburg.
Foto: Gé Dubbelman
Na een weekend van non-stop werkzaamheden aan de weg, reden op maandagochtend 3 februari de eerste auto's door de verdiepte bak van Kronenburg.
Na een weekend van non-stop werkzaamheden aan de weg, reden op maandagochtend 3 februari de eerste auto's door de verdiepte bak van Kronenburg.
Foto: Gé Dubbelman
De verlichting in de bak ter hoogte van halte Kronenburg ziet er zo uit. De verlichting staat momenteel nog op de maximale stand. Zodra medio februari het verlichtingssysteem volledig aangelegd is kan het licht waar (en wanneer) nodig aanzienlijk worden gedimd.
De verlichting in de bak ter hoogte van halte Kronenburg ziet er zo uit. De verlichting staat momenteel nog op de maximale stand. Zodra medio februari het verlichtingssysteem volledig aangelegd is kan het licht waar (en wanneer) nodig aanzienlijk worden gedimd.
Foto: Gé Dubbelman

Vond u dit artikel nuttig?

%Nuttig
van de mensen vonden dit nuttig.

Heeft u vragen? Stel ze hier.

3 februari 2020 | 19:33

anoniem

Geen vraag alleen maar complimenten, strak werk en so far bijna geen hinder met de auto ( kom er dagelijks langs ). Goed gedaan en keep up the good work!

Schrijf een reactie
0
+1
Foto van Wendy van der Meulen | Gemeente Amsterdam, Metro en Tram
4 februari 2020 | 11:14

Wendy van der Meulen | Gemeente Amsterdam, Metro en Tram

@Anoniem: Bedankt voor uw complimenten :-)!

Schrijf een reactie
+1
3 februari 2020 | 16:18

Diana Liesdek-van der Sanden

Nee maar ik wil wel zeggen dat het super mooi is geworden

Schrijf een reactie
0
+1
Foto van Wendy van der Meulen | Gemeente Amsterdam, Metro en Tram
4 februari 2020 | 11:15

Wendy van der Meulen | Gemeente Amsterdam, Metro en Tram

@Diana Liesdek-van der Sander: Fijn om te horen :-)!

Schrijf een reactie
+1
4 februari 2020 | 22:36

anoniem

Vooraf een WAARSCHUWING voor de auto gebruikers die door de verdiepte bak bij Kronenburg rijden. De lagen asfalt zijn hier van verschillende niveaus aangebracht en wat dus niet te zien is in het donker. Dit komt absoluut niet ten goede voor de schokbrekers ook al is de snelheidslimiet lager dan 50km per uur. Het verzoek is om hier spoedig wat aan te doen! Ik beëindig dit bericht met grote complimenten aan VITAL en iedereen die hier aan heeft mee gewerkt en/of dat nog moet gaan doen. Ik had het vooral te doen met de bouwers toen het van de zomer zo een 40 graden was en er hier door nagenoeg geen vertraging is door ontstaan. Petje af!

Schrijf een reactie
0
+1
Foto van Wendy van der Meulen | Gemeente Amsterdam, Metro en Tram
6 februari 2020 | 10:54

Wendy van der Meulen | Gemeente Amsterdam, Metro en Tram

@Anoniem: Dank voor uw complimenten! En tevens voor uw melding. Inmiddels is daar waar het niveauverschil het grootst is – vlak voor de Esso op de Beneluxbaan richting Uithoorn – een waarschuwingsbord en een snelheidsbeperkingsbord neergezet. We hopen deze verschillende niveaus zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Schrijf een reactie
+1
Wil u dit bericht delen?