Home Over het project Werkzaamheden en planning Archief & Zoeken Contact English 日本語
Foto bij
vrijdag 15 februari 2019

Alle 7.000 Amstelveenlijnpakketten zijn uitgedeeld!

Wendy van der Meulen

Vanaf zondag 3 maart rijdt lijn 51 niet meer tussen Amstelveen Westwijk en Station Zuid. U kunt dan bus 55, tram 5 of de bussen van Connexxion gebruiken om uw reis te vervolgen. Met het gratis Amstelveenlijnpakket van GVB en Connexxion kunt u vanaf 3 maart uw nieuwe route in Amstelveen en Buitenveldert ontdekken.

Het pakket is voor reizigers die vanaf 3 maart anders moeten reizen omdat lijn 51 niet meer tussen Station Zuid en Amstelveen Westwijk rijdt. Dus woont of werkt u in Amstelveen, Amsterdam Buitenveldert, Uithoorn, De Kwakel, Aalsmeer of Kudelstaart dan kunt u het Amstelveenlijnpakket aanvragen.

Hierbij geldt:

  • Maximaal 1 pakket per huisadres
  • De actie loopt zo lang de voorraad strekt (op=op). Vandaag op 12 maart is de actie ten einde gelopen, alle pakketten zijn uitgedeeld.

Wat zit er in het Amstelveenlijnpakket?

  • Twee probeertickets – geldig bij GVB én Connexxion
  • Een OV-plattegrond
  • Een aantal bonnen voor leuke kortingen bij diverse gelegenheden in Amstelveen en Buitenveldert

Meer weten over het OV? Kijk voor alle informatie over de trams en de bussen op gvb.nl/amstelveenlijn en/of raadpleeg de OV-reisplanner 9292.nl.

Foto bij
Inhoud Amstelveenpakket

Heeft u vragen? Stel ze hier.

12 maart 2019 | 20:32

Els | Gemeente Amsterdam, Metro en Tram

Update Amstelveenlijnpakket:
Alle 7.000 Amstelveenlijnpakketten zijn uitgedeeld! Hiermee loopt de actie ten einde en is het niet meer mogelijk pakketten aan te vragen.

reageer op Els | Gemeente Amsterdam, Metro en Tram
10 maart 2019 | 14:18

Els

Kan ik er mee naar Haarlem reizen vanuit Amstelveen?

reageer op Els
10 maart 2019 | 18:49

Wendy

@Els: Met de gratis kaartjes kunt u met GVB- en Connexxion-lijnen die van/naar Amstelveen en Buitenveldert reizen. Aanvragen kan alleen met een postcode vanuit Amstelveen, Amsterdam Buitenveldert, Uithoorn, De Kwakel, Aalsmeer en Kudelstaart. Ermee naar Haarlem reizen is niet mogelijk.

reageer op Wendy
1 maart 2019 | 04:47

anoniem

Hoe komen mensen met een scootmobiell en/of rolstoel van Amsterdam Amstel bij Amstelveen Westwijk?

reageer op anoniem
28 februari 2019 | 21:58

anoniem

Haltes.en route bus 55 ?

reageer op anoniem
1 maart 2019 | 14:10

Els | Gemeente Amsterdam, Metro en Tram

Dit is het traject van bus 55: station Amsterdam Zuid, De Boelelaan/VU, Oranjebaan, Langerhuize, Ziekenhuis, Groenhof, Seine, Logger, Praam, Middenhoven/Brink, De Eindhoeve, Zagerij, Sacharovlaan. Hier vind je de trajectkaart van bus 55: https://amstelveenlijn.nl/over-het-project/?block=tijdelijk-openbaar-vervoer-tijdens-werkzaamheden. Je kunt ook kijken op http://www.gvb.nl/amstelveenlijn met alle informatie over het tijdelijk OV per 3 maart.

reageer op Els | Gemeente Amsterdam, Metro en Tram
28 februari 2019 | 16:16

Azita

Hoe kan ik van Sportlaan naar spakelweg

reageer op Azita
6 maart 2019 | 13:10

anoniem

Amstelceen busstation met lijn 300 naar bihlmer en dan metro

reageer op anoniem
1 maart 2019 | 14:25

Els | Gemeente Amsterdam, Metro en Tram

Bij bushalte Sportlaan kunt u Connexxion bus 357b nemen richting Elandsgracht Amsterdam. Vervolgens kunt u bij halte Amstelveenseweg overstappen op metrolijn 50 richting Gein tot aan halte Sparklerweg. Of u kunt naar halte Groenhof lopen om daar bus 55 te nemen richting station Amsterdam-Zuid. Daar kunt u dan ook overstappen op het metronetwerk van Amsterdam en lijn 50 nemen naar de Sparklerweg. U kunt uw snelste OV-route bepalen via wwww.9292.nl.